Často kladené dotazy
Služby IPTV
Obecné
- V jakých lokalitách sítě PilsFree je možné využívat novou IPTV?
- Novou IPTV je možno využívat téměř ve všech lokalitách sítě PilsFree.
- Mohu každý měsíc využívat jiný balíček?
- Ano, minimální platnost balíčků je měsíc.
- Musím si každý měsíc objednávat balíček znovu?
- Ne, balíčky se automaticky prodlužují na další období, pokud to dovoluje Stav účtu.
- Jak se dozvím o nedostatečném Stavu účtu?
- Pokud máte zakoupeny balíčky, na které by při automatickém prodloužení na další období nedostačoval Stav účtu, budete upozorněn e-mailem 7 dní před ukončením stávajícího období.
4NET.TV
- Jaký je výchozí PIN u zamčených stanic?
- 0123
- Jak spárovat zařízení se službou?
- Pro spárování zařízení se službou použijte návod ke službě 4NET.TV. Pro spárování zařízení se systémem Android TV použijte postup níže.
- Jak spárovat zařízení se systémem Android TV se službou?
- Předpokládejme, že již máte v zařízení nainstalovánu aplikaci 4NET.TV box. Připravte si přihlašovací údaje ke službě, které jste obdrželi e-mailem při objednání služby. V prohlížeči na počítači zadejte https://live-new.4net.tv/, klikněte na Přidat zařízení, pojmenujte zařízení a klikněte na tlačítko Uložit. V seznamu níže se u pojmenovaného zařízení objeví párovací kód, který zadejte na zařízení do pole na obrazovce nazvané Autorizace.
Kuki
- V sekci Kino není možné si půjčit film?
- Ano, půjčování filmů v sekci Kino je záměrně zamezeno. Důvodem jsou zatím plně nepropojené systémy s poskytovatelem služby. Do budoucna se budeme snažit toto omezení vyřešit.
- Jak odhlásit zařízení (SetTopBox, chytrou TV, mobilní telefon, tablet) ze služby (z aktuálního účtu)?
- !!! Pozor tento postup funguje pouze na SetTopBoxu nebo chytré TV, kde můžete ohlásit ze služby i jiná zařízení, např. mobilní telefony nebo tablety !!!
Připravte si přihlašovací údaje ke službě, které jste obdrželi e-mailem při objednání služby. V menu SetTopBoxu nebo v menu aplikace na chytré TV zvolze položku "nastav", následně zvolte položku "zařízení", vyberte konkrétní zařízení, které chcete odhlásit a stiskněte OK, zadejte heslo ke službě a potvrďte, zvolte "odhlásit". Nyní je zařízení připravené ke spárování s jinou službou. - Jak spárovat chytrou TV se službou?
- Připravte si přihlašovací údaje ke službě, které jste obdrželi e-mailem při objednání služby. V prohlížeči na počítači zadejte https://konto.kuki.cz/navod-na-parovani-zarizeni a postupujte dle návodu.
- Jak spárovat SetTopBox SledováníTV Android TV Box se službou?
- Předpokládejme, že již máte v SetTopBoxu nainstalovánu aplikaci Kuki. Připravte si přihlašovací údaje ke službě, které jste obdrželi e-mailem při objednání služby. V prohlížeči na počítači zadejte https://konto.kuki.cz/navod-na-parovani-zarizeni a postupujte dle návodu.
SetTopBox
- Jaký SetTopBox je možné použít?
- Lze použít jen SetTopBox značky Arris modelová řada VIP1113. Jedná se o SetTopBox určený pro služby IPTV, který podporuje všechny nabízené služby.
Dále je možné použít SledováníTV Android TV Box. Jedná se o Android TV zařízení určené primárně pro služby SledováníTV, ale lze použít i pro službu Kuki. Umožňuje rozšíření funkcí aplikacemi z Google Play. - Co obsahuje balení SetTopBoxu od vás?
- Balení SetTopBoxu Arris VIP1113 obsahuje samotný SetTopBox, napájecí adaptér, dálkový ovladač RF (bez nutnosti přímé viditelnosti), HDMI kabel (pro připojení k televizi), UTP kabel (pro připojení k síti).
Balení SetTopBoxu SledováníTV Android TV Box obsahuje samotný SetTopBox, napájecí adaptér, dálkový ovladač IrDA/RF (bez nutnosti přímé viditelnosti), HDMI kabel (pro připojení k televizi), UTP kabel (pro připojení k síti). - Již mám SetTopBox značky Arris modelové řady VIP1113. Jak ho použít pro vámi nabízené služby?
- Připojte SetTopBox k televizi a zapnětě ho. Držte tlačítko na spodní straně SetTopBoxu dokud dioda nezmění barvu na červenou. Poté mačkejte tlačítko se třemi čárkami. Měla by se
zobrazit černá obrazovka "Firmware Configuration Menu". Na ovladači stiskněte postupně číslice 7532. V menu na levé straně přibude tlačítko "Adavnced". V menu a celém nastavení se pohybujete směrovými tlačítky na ovladači. Přesuňte se v menu na tlačítko "Advanced". V pravé části se objeví položky tohoto menu. Postupně se přesouvejte mezi jednotlivými položkami a nastavte na konkrétních položkách níže uvedené:
Splash protocol: 363
Kernel Protocol: 363
HTTP Server: iptv.pilsfree-servis.cz (malými písmeny!)
HTTP Port: 80
HTTP Timeout: 10
HTTP Attempts: 3
Nakonec se přesuňte v menu na tlačítko "Exit" a v pravé části na tlačítko "Save and reboot" a potvrďte OK. Následně by měl SetTopBox stáhnout a nabootovat firmware Vámi zvolené služby (pokud budete mít SetTopBox na IPTV portálu přiřazen ke službě). - Zapomněl(a) jsem si objednat SetTopBox s objednávkou balíčku. Mohu si objednat SetTopBox zvlášť?
- Ano, je to možné. Na IPTV portálu klikněte v menu na tlačítko Vaše balíčky. U jednotlivých balíčků jsou v pravé části tabulky odkazy a jedním z nich je Dokoupit SetTopBox.
- Mám starší televizi s konektorem SCART nebo konektory CINCH (RCA). Lze k ní SetTopBox připojit?
- Ano, přes kabelovou redukci s konektory JACK 3,5 mm a SCART nebo CINCH (RCA). Kabelové redukce nejsou součástí balení SetTopBoxu.
- Co znamená způsob získání instalace (SetTopBoxu) technikem u zákazníka?
- Pokud si netroufáte na instalaci a zapojení SetTopBoxu sami, můžete využít tento způsob získání. Instalace u zákazníka obsahuje dopravu, instalaci SetTopBoxu, zapojení kabeláže dodané se SetTopBoxem do stávající funkční televize a domácí datové sítě, zaškolení ovládání SetTopBoxu a příslušné služby IPTV, vysvětlení IPTV portálu. Standardní doba trvání do 1 hod. bez dopravy. V případě nutnosti jiné kabeláže než dodané se SetTopBoxem se tato hradí mimo cenu za instalace technikem. Stejně tak v případě nefunkční televize nebo domácí datové sítě, příp. nutnosti dodání rozbočovače, se toto řeší také mimo cenu instalace technikem.
- Mohu mít na jeden SetTopBox připojeno více televizí?
- Při použití standardní kabeláže dodané se SetTopBoxem nikoliv.
- Jak dlouho se čeká na dodání SetTopBoxu?
- SetTopBoxy jsou skladem. K vyzvednutí jsou zpravidla druhý pracovní den.
- Je možné připojit SetTopBox do sítě pomocí Wi-Fi?
- Ne, model dodávaný námi lze do sítě připojit jen kabelem.
- Potřebuji SetTopBox, když mám chytrou televizi?
- Služba Kuki TV podporuje platformu Smart TV Samsung, kde v Samsung Store najdete Kuki aplikaci pro TV od roku výroby 2014 (operační systém ORSEY) a dále od roku výroby 2015 a novější (operační systém TIZEN). Pokud máte platformu Smart TV Samsung, dle výše uvedeného, není nutné pořizovat SetTopBox.
- Koupil jsem si nový dálkový ovladač k SetTopBoxu. Jak jej spáruji?
- SetTopBox jen nutné vypnout tlačítkem ze spodní straně. Pak stejné tlačítko stisknout a držet do doby, než přestane blikat LED na SetTopBoxu. Pak se spustí znovu proces párování.
- Jakou má SetTopBox spotřebu?
- Běžná spotřeba se pohybuje mezi 3,5-4,1 W. Ve spánku, když LED svití červeně, je to 3,5 W. Při sledování televize v SD kvalitě je to 3,9 W a při HD kvalitě 4,1 W.
Doplňkové služby